دانلودرمان اتش انتقام
تاریخ : جمعه 7 شهريور 1393
نویسنده : samandoon

 

Atashe Entegham دانلود رمان آتش انتقام | Taranom 25 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل)

1 دانلود رمان آتش انتقام | Taranom 25 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : آتش انتقام 

2 دانلود رمان آتش انتقام | Taranom 25 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : Taranom 25 کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان آتش انتقام | Taranom 25 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : ۱٫۹ (پی دی اف) – ۰٫۲ (پرنیان) – ۰٫۸ (کتابچه) – ۰٫۲ مگابایت (epub)

11 دانلود رمان آتش انتقام | Taranom 25 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان آتش انتقام | Taranom 25 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : ۱۸۷

14 دانلود رمان آتش انتقام | Taranom 25 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

سوگل پس از ۵ سال به ایران باز می گردد تا انتقام مرگ پدر … مادر … و خواهرش را از کسی که آنها را به قتل رسانده بگیرد … و در این راه کسی طعمه نیست مگر … تنها پسر قاتل خانواده اش …

 

5 دانلود رمان آتش انتقام | Taranom 25 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و EPUB (کتاب اندروید و آیفون)

6 دانلود رمان آتش انتقام | Taranom 25 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) پسورد : www.98ia.com

7 دانلود رمان آتش انتقام | Taranom 25 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) منبع : wWw.98iA.Com

11 دانلود رمان آتش انتقام | Taranom 25 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) با تشکر از Taranom 25 عزیز بابت نوشتن این رمان زیبا .

 

pdf دانلود رمان آتش انتقام | Taranom 25 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

jar1 دانلود رمان آتش انتقام | Taranom 25 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

jar2 دانلود رمان آتش انتقام | Taranom 25 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

epub دانلود رمان آتش انتقام | Taranom 25 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه EPUB)

 

21 دانلود رمان آتش انتقام | Taranom 25 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قسمتی از متن رمان :

داخل سالن فرودگاه منتظرم … منتظر دوستی که ۵ سال میشود که ندیدمش … سارای عزیزم .
به سالن انتظار نگاه میکنم … کمی تغییر کرده … مثل زندگی من … اما زندگی من خیلی تغییر کرده است … من خیلی تغییر کرده ام … دنیایم هم تغییر کرده است … رنگ های مورد علاقه ام هم تغییر کرده اند … اصلا سوگل صادقی خیلی فرق کرده است … ۵ سال از کشورم دور بوده ام درست … ولی قرار نبود این همه تغییر کنم … من نخواستم … مجبور شدم تمام این تغییرات را بپذیرم … جبر زمانه مجبورم کرد .
بلند میشوم و می ایستم … زیباتر از گذشته شده … شاید هم پخته تر و جا اُفتاده تر … با لبخندی که خاص خودش است به سمتم حرکت میکند … نگاهش رنگ دلتنگی دارد … یا … شاید هم دلهره و ترس … ترس هم دارد … من سوگل صادقی این روز ها ترس هم دارم … هر چه باشد من زخم خورده تقدیرم … زخم خورده یکی از مردم این شهر … پس از من باید هم ترسید … مار زخم خورده خطرناک تر است .
دستانش را برای در آغوش کشیدنم از هم باز میکند … در بغلش آرام میگیرم … شاید تنها کسی است که از خاطراتم برایم به جا گذاشته اند .
همیشه در صحبت کردن پیش قدم بود … هنوز هم هست .
- دلم برات تنگ شده بود سوگلی .
پس از سه سال اولین باری است که لبخند محوی بر روی لب هایم جا خوش می کند .
- دل منم برات تنگ شده بود . سارا خوشحالم که اینجا در کنارمی .



|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: رمان , دانلود رمان اتش انتقام , ,
برچسب‌ها: دانلودرمان اتش انتقام ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
دستهایم انقدر بزرگ نیست که چرخ دنیا را به کامتان بچرخانم اما یکی هست که بر همه چیز تواناست از او تمنای لحظه های زیبا برایتان دارم